Subject: FW: Vabriku 3 (Tartu) ühistu pöördumine
From: "Almar Nuuma" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 09:21:05 +0300

Tere Heli!

Palun pane tööülesanne Deltas Viljar Schmidt täitmiseks.

Parimat

Almar

From: Urmas Hõbepappel <[email-masked]>
Sent: Monday, March 31, 2025 10:50 AM
To: Almar Nuuma <[email-masked]>; KÜ Vabriku 3 
<[email-masked]>
Subject: Vabriku 3 (Tartu) ühistu pöördumine

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pöördun teie poole palvega vaadata üle Vabriku 3 maja päästetehnikale 
liigipääsetavus. Oleme varem suhelnud Alari Pagiga, kes saatis meile 
järgmise kirja:

"Teie poolt 03.03.2025 taotluses esitatud teave edastati päästekomandole, 
kes kontrollisid Vabriku tänava läbitavust päästetehnikale. Minule esitatud 
andmete põhjal ei esinenud sellega probleeme."

Paraku ei ole see vastus rahuldav, sest prügiautodele ei ole meie kinnistu 
hoov ligipääsetav. Seega ei ole põhjust oletada, et päästetehnika sinna 
sisse pääseks. Probleem esineb vaid siis, kui tänaval pargivad autod (vt 
manust). Kui autosid ei ole, siis on võimalik ka prügi- ja päästetehnikaga 
ligi pääseda.

Paraku ei õnnestu Alari telefonitsi enam tabada ning küsimusi küsida. Sestap 
pöördume teie poole.

Manuses on tänava remondi plaanid.

Tänan

***

Urmas Hõbepappel

Analüütik | Analyst
Aasia keskus | Asia Centre
Tartu Ülikool | University of Tartu
+372 51 68 744,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]