Subject: FW: Roosna-Alliku veetorustiku projekt
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 08:54:05 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tarmo Luik <[email-masked]>
Sent: Monday, July 22, 2024 10:24 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Roosna-Alliku veetorustiku projekt
Importance: High

Tere,

Roosna-Alliku Saare tn veetorustiku projekti osas küsimus, kas
veetorustiku sügavust võime muuta 1,80m toru peale , kuna pinnas ei
võimalda kinnisel meetodil projektis näidatud sügavusel puurida – vastu
tuleb paekivi kiht, mis muudab sügavuse muutmise võimatuks.

Need siis sõlmed VS-3-1 ja VS-3 . Lisan asendiplaanist väljavõtted. Lisan
ka DWG-s joonise.

Jään ootama tagasisidet,

Lugupidamisega / Best regards

Tarmo Luik

Projektijuht

GSM +372 52 98 511

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS TERRAT

Meistri tee 4

Tutermaa

Harku vald

76617 Harjumaa

tel: 679 0977

faks: 679 0976

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>

From: Karin Kivi - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 22, 2024 9:53 AM
To: Tarmo Luik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kadi
Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tarmo Vaher
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Roosna-Alliku veetorustiku projekt

Tere.

Tavapäraselt peakski olema veetoru peale 1.80. Seega tuleks esmalt välja
selgitada, kust tuleb see 2.50 nõue? Kas Tellija on sellega nõus, et toru
jääb 1.80 sügavusele? Maantee servas nõlv, kas seal ikka jääb 1.80 toru
peale? Ja kellega tuleks selline muudatus veel kooskõlastada, kas ka
TRAMiga?

Tervitades

Karin Kivi

Omanikujärelevalve

53904040

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>

  _____

Saatja: Tarmo Luik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, juuli 22, 2024 9:27:48 AM
Adressaat: Kadi Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Karin Kivi - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Roosna-Alliku veetorustiku projekt

Tere,

Roosna-Alliku Saare tn veetorustiku projekti osas küsimus, kas
veetorustiku sügavust võime muuta 1,80m toru peale , kuna pinnas ei
võimalda kinnisel meetodil projektis näidatud sügavusel puurida – vastu
tuleb paekivi kiht, mis muudab sügavuse muutmise võimatuks.

Need siis sõlmed VS-3-1 ja VS-3 . Lisan asendiplaanist väljavõtted.

Jään ootama tagasisidet,

Lugupidamisega / Best regards

Tarmo Luik

Projektijuht

GSM +372 52 98 511

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS TERRAT

Meistri tee 4

Tutermaa

Harku vald

76617 Harjumaa

tel: 679 0977

faks: 679 0976

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>