Subject: RE: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: Eesti Vee-ettevõtete Liit (EVEL) <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 18:37:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Vee-ettevõtete Liidu tagasiside.

Lugupidamisega

Raili Kärmas

EVEL tegevjuht

Tel: +372 511 5154

 <http://www.evel.ee/> www.evel.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Saturday, June 28, 2025 5:41 PM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Eesti Pangaliit 
<[email-masked]>; Eesti Turvaettevõtete Liit <[email-masked]>; Eesti 
Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Vee-ettevõtete Liit (EVEL) <[email-masked]>; 
Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit <[email-masked]>; 
Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked]>; Eesti Proviisorapteekide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Apteekrite Liit <[email-masked]>; Eesti 
Proviisorite Koda <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste 
Liit <[email-masked]>; Eesti Elektritööstuse Liit <[email-masked]>; 
Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti 
Transpordikütuste Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda 
<[email-masked]>; Eesti Toiduainetetööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kaupmeeste Liit <[email-masked]>
Subject: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 8. augustiks

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 09. detsembri 2022 määruse nr 121 „Võrgu- ja 
infosüsteemide küberturvalisuse nõuded“ muutmise eelnõu.

Registreerimise kuupäev: 27.06.2025

Registreerimise number: 8-1/5574-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee