Subject: FW: Kooskõlastuse taotlus projektile "Jämejala tee 16a peakaitsme suurendamine, Jämejala küla, Viljandi vald, Viljandi maakond. LC4240. ".
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 16:05:54 +0300

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 13, 2025 3:19 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastuse taotlus projektile "Jämejala tee 16a peakaitsme
suurendamine, Jämejala küla, Viljandi vald, Viljandi maakond. LC4240. ".

Tere!

Olen eelnevalt saanud TRAM-ilt projektile kooskõlastuse (nr
7.1-2/25/15140-2) kuid kuna kaablitrass pisut muutus, siis saadan uuesti.

Jämejala tee 10, 12 ja 14 kinnistutel pidi viima trassi lõunapoole
olemasolevatest kaablitest kuna detailplaneering näeb ette puude
istutamise.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833