Subject: Tegevusloa taotlemisega seotud küsimus
From: "Kai Lauri" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 17:02:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun küsimusega, et täpsustada tegevusloa taotlemisega seotud infot.

Nimelt kui soovime taotleda tegevusluba büroohoones ainult verevõtuteenuse
osutamiseks kasutavale ruumile, siis milline kasutusotstarve peab
ehitise/büroohoone kasutusloal olema?

Kas ehitisel kasutamise otstarve peaks olema 12649 Muu tervishoiuhoone või
12644 Ambulatoorse arstiabi osutamise hoone?

Tervitades

Kai Lauri
Kvaliteedijuht, PhD

SYNLAB Eesti OÜ
Veerenni 53a
10138 Tallinn

Mob:

+372 514 8218

E-post:

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:

 <https://www.synlab.ee/> www.synlab.ee