Subject: [*Suspicious Email*] Re: (LKLUS-590958) Vastus Teie pöördumisele: Keskonnaluba KL-524815
From: "Jaan Hokkonen" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 16:52:35 +0300

Tere

Saadan allkirjastatud taotluse

Soovides  osta Meilt kasutatud varuosa palume ette helistada, et vältida 
olukordi, kus Teie saabudes on varuosa  alles demonteerimata või maha 
müüdud!
MEIE KÄEST ON VÕIMALIK TELLIDA KA VARUOSA PAIGALDUST HINNAGA 42€/h(min. hind 
21€)

Meeldivale koostööle lootes
Jaan Hokkonen
Optimus Tuning OÜ
Autoremont, ümberehitus,värvitööd, varuosad, VW-AUDI-BMW kasutatud varuosad
Tel: +3725249887
www.optimustuning.ee <http://www.optimustuning.ee>

Kontakt Transpordiameti klienditugi (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 13. august 2025 
kell 16:07:

Hea Jaan Hokkonen

Ettevõttega, kes omab keskkonnaluba ja lubatud tegevuste seas on 16 01 04* - 
Romusõidukid, sõlmime andmevahetuslepingu elektrooniliste lammutustõendite 
esitamiseks.
Selleks palun juhatuse liikmel esitada digitaalselt allkirjastatud taotlus 
lepingu sõlmimiseks, taotluses märkida ka kontaktisik (nimi ja 
kontaktandmed), kelle poole Transpordiamet saab pööruda võimalike 
probleemide korral.

Muretult kohale!

Martin Meltsas
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

  _____

Tere

Oleme saanud Keskkonnaametilt õiguse lammutada varuosadeks sõidukeid ja 
seoses sellega soovime saada programme ja juhiseid nende kasutamiseks, et 
võtta arvelt maha sõidukeid, mis lähevad lammutamisele.
keskkonnaluba manusena

Soovides osta Meilt kasutatud varuosa palume ette helistada, et vältida 
olukordi, kus Teie saabudes on varuosa alles demonteerimata või maha müüdud!
MEIE KÄEST ON VÕIMALIK TELLIDA KA VARUOSA PAIGALDUST HINNAGA 42€/h(min. hind 
21€)

Meeldivale koostööle lootes
Jaan Hokkonen
Optimus Tuning OÜ
Autoremont, ümberehitus,värvitööd, varuosad, VW-AUDI-BMW kasutatud varuosad
Tel: +3725249887
www.optimustuning.ee <http://www.optimustuning.ee>