Subject: Väljatöötamiskavatsus
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Andmekaitse Liit" <[email-masked]>, "Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit" <[email-masked]>, "Eesti Juristide Liit" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Hanna Kanep" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>,Eesti Maaülikool <[email-masked]>, "Eesti Kunstiakadeemia" <[email-masked]>, "Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia" <[email-masked]>, "Eesti Lennuakadeemia" <[email-masked]>,Kaitseväe Akadeemia <ak
Date: Thu, 10 Apr 2025 09:41:41 +0300

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Palume Teil esitada oma arvamused hiljemalt 12. maiks 2025. a. e-posti 
aadressile: [email-masked]

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/de15ac25-fbac-49d7-a4a0-8ca0fa0d07d4

Pealkiri: Isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 10.04.2025

Registreerimise number: 8-3/3312-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee