Subject: Vs: Valgeranna küla, Lible kinnistu side ühenduse projekteerimine
From: Ivar Vainomäe <[email-masked]>
To: "Mari Kuusik" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 14:48:06 +0300

Tere,

tegin uurimistööd, kuid paraku puudub meil teave side rajatise võimaliku
omaniku kohta.
Tulenevalt eeltoodust ei saa me kahjuks mikrotorustiku kasutamist ei
lubada ega keelata.

Lugupidamisega

Ivar Vainomäe

Pärnu Linnavalitsus

linnainsener

5125 917 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: Tarto Mari <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 8. mai 2025 13:39
Adressaat: Ivar Vainomäe <[email-masked]>
Teema: Valgeranna küla, Lible kinnistu side ühenduse projekteerimine

Tere

ALG Liisingu AS tellimusel koostame  Pärnu linnas, Valgeranna külas Lible
kinnistule sideühenduse tööprojekti.

Uus sidetrass saab alguse Kullipõllu (15904:003:0985) kinnistul asuvast
Telia Eesti AS sidekaevust ja kulgeks edasi paralleelselt Valgeranna teega
kuni Lible (16001:001:0131) kinnistuni.

OÜ Kinnisvaraekspert  geoalusel nr. 9911 (koostanud 31.03.2024)  on
Valgeranna kergliiklustee ääres märgitud sidekanalisatsioon. Leidsin antud
sidekanalisatsiooni (mikrotorustik) teostusjoonise (tehtud 2017) meie enda
arhiivist (Conneco kandis siis nime Eltel Networks).

ALG Liisungu AS on uurinud teistelt tehnovõrguvaldajatelt, et kellele see
mikrotorustik võiks kuuluda ja kas saaksime seda oma töö raames ära
kasutada. Kahjuks aga mingit vastust saanud ei ole.

Sooviksime teada, kas Pärnu Linnavalitsusel on infot antud mikrotorustiku
kohta?

Kui see mikrotorustik on nö peremehetu, kas on võimalus, et võiksime seda
oma projekti raames kasutada (trassi pikkus ca 700m)?

Antud lõigul, kus sooviksime olemasolevat trassi kasutada, on olemasolev
situatsioon väga kitsas (uut trassi projekteerida/ehitada väga raske).

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Infra

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee