Subject: : Re: Lastega peredele kontsert
From: Jakobi Mängumaa <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 13:38:32 +0300

Tere,

Kahjuks millegipärast kirjad, mis saatsin louna@politsei .ee ei läinud
kohale. Saadan igaksjuhuks kirja ka siia või ehk saate selle edastada
kuidagi Viljandisse :)

Parimat,
Karmen Roost
Jakobi Mängumaa

From: &quot;Jakobi Mängumaa&quot; &lt;[email-masked]&gt;

To: &lt;[email-masked]&gt;
Cc: 
Bcc: 
Date: Tue, 2 Jun 2026 12:48:26 &#43;0300
Subject: Re: Lastega peredele kontsert

Tere,

Ma ei ole kahjuks veel vastust saanud, kas Viljandi politseist saaks
keegi tulla? 😇

Parimat,
Karmen Roost
Jakobi Mängumaa

On Tue, 17. Mar 2026 at 09:58, Jakobi Mängumaa
&lt;[email-masked]&gt; wrote:

Lugupeetud Viljandi politseijaoskond,
Oleme korraldamas taaskord Viiratsi laululaval 12.06.2026 kell 16-19
kontserti lastele ning sooviksime muuta selle päeva lastele
meeldejäävamaks ja harivamaks. Eelmisel aastal oli politseidel käed-jalad
tööd täis teise suurema kontserti pärast, aga seekord ehk on natuke
hõredam :) 
Loodame, et leidub 1-2 politseinikku, kes tahaks tulla meie üritusele
politseibussiga lastele näitama töövahendeid ja suhtlema. Rõõmuga
ootaksime ka politseikoera, keda lapsed saaksid mõned korrad paitada ja
rõõmustada. Ja muidugi ka Lõvi Leo on oodatud :) 
Selline kohtumine aitaks suurendada laste usaldust politsei vastu ning
pakuks neile väärtuslikke teadmisi turvalisusest.
Palun andke meile teada, kas ja millistel tingimustel oleks see võimalik.
Oleme avatud igasugusele koostööle ja arvestame heameelega teie
võimalustega.

Kui olete nõus tulema, siis kas tohin politsei logo kasutada ka
reklaamplakatil? :) 

Parimat soovides, 
Karmen Roost