Subject: PL25-10-01 Paldiski PEJ otseliin ( trassi muudatus).
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 15:37:45 +0300

Tere.

Saadan uuesti kooskõlastamiseks, kuna trass on muudetud.

Transpordiameti haldusalas olevad kinnistud, kus toimub ehitustegevus:

1.	11174 Paldiski-Padise tee lõik 2

               58001:001:0197

      2.  11174 Paldiski-Padise tee lõik 1

            58001:001:0196

3. 8 Tallinn-Paldiski tee lõik 1

     58001:005:0116

Lisasin siia ka eelmise kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee