Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 67546202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "KUM min"
Date: Mon, 8 Sep 2025 15:29:54 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 67546202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8780521&turva=d4e83c47dc03e8150f5deeb1423dd84d8ed2236955fe0ff7c04bff19f177273783e0acbb5adf67f84506548c8a16407bd57a38757cc380dcee0b2c59cfc4ee86> 
&teade=8780521&turva=d4e83c47dc03e8150f5deeb1423dd84d8ed2236955fe0ff7c04bff19f177273783e0acbb5adf67f84506548c8a16407bd57a38757cc380dcee0b2c59cfc4ee86

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 67546202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8780521&turva=d4e83c47dc03e8150f5deeb1423dd84d8ed2236955fe0ff7c04bff19f177273783e0acbb5adf67f84506548c8a16407bd57a38757cc380dcee0b2c59cfc4ee86> 
&teade=8780521&turva=d4e83c47dc03e8150f5deeb1423dd84d8ed2236955fe0ff7c04bff19f177273783e0acbb5adf67f84506548c8a16407bd57a38757cc380dcee0b2c59cfc4ee86

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8780521&turva=d4e83c47dc03e8150f5deeb1423dd84d8ed2236955fe0ff7c04bff19f177273783e0acbb5adf67f84506548c8a16407bd57a38757cc380dcee0b2c59cfc4ee86> 
&teade=8780521&turva=d4e83c47dc03e8150f5deeb1423dd84d8ed2236955fe0ff7c04bff19f177273783e0acbb5adf67f84506548c8a16407bd57a38757cc380dcee0b2c59cfc4ee86

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court