Subject: Re: 11101 Kallavere-Ülgase tee muru niitmisest
From: "Kallavere Majak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Sat, 18 Jul 2026 12:49:14 +0300

Tere,

Soovime saada teavet, millal planeeritakse muru niitmine 24504:004:0102 
katastriüksusel, paralleelselt 24501:001:1936 katastriüksusega (Ülgase tee 
2, AÜ Kalavere Majaka maad) vastavalt transpordiameti nõudmisele? Lisan 
fotod hetke olukorrast ning selgitava skeemi, millel punasega on näidatud, 
kuidas sai niidetud muru ilmselt transpordiameti partneri poolt ning 
siiamaani niitmata alast.

Lugupidamisega,
Aiandusühistu Kalavere Majak

 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >:

Tere,

Täname pöördumast. Muru niidetakse vastavalt muru kõrgusele. 1. 
seisunditaseme tee puhul maksimaale muru kõrgus 40 cm. Teed niidetakse 3m 
laiuselt katte servast ja ühe korra aastas niidetakse kogu teemaa.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903 Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> 
www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn