Subject: Fwd: Taotlus metsamaterjalide ladustamiseks ja laadimiseks Võhmassaare-Jälevere teel
From: "Sakala Teed Toomas" <[email-masked]>
To: "Taavi Umal" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 15:39:23 +0300

Tere,
Edastan taotluse.

Lugupidamisega

Toomas Leppik

Sakala Teed OÜ

juhataja

-------- Edastatud kiri -------- 
Teema: 	Taotlus metsamaterjalide ladustamiseks ja laadimiseks 
Võhmassaare-Jälevere teelKuupäev: 
Mon, 13 Jul 2026 07:25:50 +0000Saatja: 
Urmas Saksniit  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>Saaja: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Tervist!

Esiatan taotluse metsamaterjalide ladustamiseks ja laadimiseks 
Võhmassaare-Jälevere tee kilomeetritel 3,7 - 3,9 paremal teepoolel.

Lugupidamisega,

Urmas Saksniit

Varumisjuht

Combiforest OÜ

Mob.: +3725118671

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]