Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 10:24:12 +0300

Keila Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/17757 
aadressile Harju maakond, Kalda tn 3a // 5a // Keila linn 5a // 
Keila-Tallinn 78,3-78,7 km // Linnuse tn 5 // 9a // Linnuse tänav // Linnuse 
tänav L1 // Tallinna maantee // Tallinna mnt 14b // 16 // 16a // 18 // Tuula 
tee T1 // Vesiveskisilla // Ülejõe tee // Ülejõe tee T1 // Keila linn, 
Jõekalda // Jõeääre // Kalda põik, Harju maakond, Keila linn, Kalda põik 5a, 
Harju maakond, Keila linn, Kalda põik 5a (Keila jõeäärne promenaad, 
jõulinnak, laste mänguväljak) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 6

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27548721>  (menetlus 
nr: 489441) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 29.09.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Keila Linnavalitsus) või menetleja (OLAR BARNDÕK) poole.