Subject: Ed: konsultatsioon ühe ravimi osas/ Edastamine Tervisekassale
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Aug 2024 17:08:14 +0300

Tervisekassa

Edastame päringu ravimisoodustuse kohta.

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kirill Guskov - PERH <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 28. august 2024 14:19
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: konsultatsioon ühe ravimi osas

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen dermatoveneroloog Kirill Guskov. Mul on 1 patsient koldelise
alopeetsiaga mis ei reageeri standartravile ja haigus kippub koguaeg
hullemaks minema. Tean et välismaal kasutatakse baritsitiniibi selle
haiguse raviks, aga Eestis näidustus puudub ja hetkel rohtu kasutatakse
vaid reumatoidartiidi ja atoopilise dermatiidi raviks.

Mis mina peaks tegema et patsient saaks seda rohtu kasutada (ehk saaks
soodustust).

Lugupidamisega

Kirill Guskov