Subject: Sidemastide asukoha valik Tallin-Pärnu maantee ääres
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 14:53:34 +0300

Tere

Koostame ELA SA tellimusel sideprojekte sidemastidele Tallinn- Pärnu
maantee lähistel ( 8 tk).

Hetkel valime mastidele sobivat kohta ja peame läbirääkimisi
kinnistuomanikega.

Sain RMK`lt info, et meie masti pakutud asukoht jääks Tallinn-Pärnu 2+2
maantee juurde planeeritava kogujatee piirkonda.

Kas oleks võimalik saada projekt võis eskiis joonis Tallinn- Pärnu maantee
teeprojektist, millega saaksime projekti koostamisel arvestada.

Palun leida manusest  eskiis, kus planeeritavate mastide asukoht/piirkond
on näidatud lillade ringidega.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee