Subject: IP8969 Rõngu-Puka 10 kV fiidri rekonstrueerimine I etapp. Elva ja Otepää vald, Tartu ja Valga maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Apr 2026 08:41:58 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Rõngu-Puka 10 kV fiidri rekonstrueerimise
projekti Elva ja Otepää vallas, Tartu ja Valga maakonnas.

Projekti eesmärk on rekonstrueerida amortiseerunud elektriliinid ning
nõnda parandada piirkonna elektrivõrgu ilmastiku- ja töökindlust ning
elektri kvaliteeti.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.