Subject: RE: Tagasiside pilvetehnoloogiate ja tehisaru arendamise määruse ettepaneku kohta (CADA)
From: "Kati Uusmaa - ETAG" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Eesti Teadusagentuur - ETAG" <[email-masked]>, "Priit Tuvike - ETAG" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 2026 15:13:01 +0300

Tere!

Edastan Eesti Teadusagentuuri kommentaarid ettepaneku kohta.

Heade soovidega

Kati Uusmaa

jurist

Eesti Teadusagentuur

7317342

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 19. juuni 2026 14:28
Adressaat: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; info - 
RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Riigiside Sihtasutus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Infosüsteemide Audiitorite Ühing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Linnade ja Valdade Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tervise ja Heaolu Infosüsteemide 
Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Rahandusministeeriumi 
Infotehnoloogiakeskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Registrite ja Infosüsteemide Keskus - RIK 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 
Infotehnoloogia Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tööandjate Keskliit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; info - AKI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tehisintellekti- ja robootikakeskus AIRE 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Küber- ja 
infooperatsioonide keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Teadusagentuur - ETAG <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Tallinna Tehnikaülikooli infotehnoloogia teaduskond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Ülikool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
ejl <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Advokatuur 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Väike- 
ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: Tagasiside pilvetehnoloogiate ja tehisaru arendamise määruse 
ettepaneku kohta (CADA)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Tagasiside pilvetehnoloogiate ja tehisaru arendamise määruse 
ettepaneku kohta (CADA)

Registreerimise kuupäev: 19.06.2026

Registreerimise number: 7-1/4807.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
[/dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee]www.justdigi.ee 
<http://www.justdigi.ee>