Subject: EE küsib: Discordi teema jätkuks
From: "Pille Ivask" <[email-masked]>
To: "Maire Iro - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 09:56:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Maire!

Küsin taas Discordi teemadel.
Kirjutan lugu alastifotode loata levitamise kriminaliseerimise
seaduseelnõust.
Loo jaoks kammisin läbi ka paar Discordi serverit ja leidsin muuhulgas, et
ühes serveris saab ligi (tõenäoliselt) alastifotode sisule, kui näidata
serveri moderaatoritele oma ID-kaarti või end muul moel identifitseerida.
Soovin teada, kas Discordi serveri moderaatoritel on õigus
identifitseerida inimesi ID-kaardi abil? Mis ohud varitsevad, kui oma
andmeid niimoodi läbi arvutikaamera näidata?
Serveris seisab nii:
“Selleks (sisule ligipääsemiseks) palun tulge kõnne kui olen kõnes või
kirjutage mulle otse DMi! Kōne ajal kasutame neid meetoteid mida on vaja
tōestamiseks s.h dokumendi näitamine või mingil muul viisil. (Kõik
tegemised on konfidentsiaalsed)."

Loodan, et jõuad vastata hiljemalt homme, 9. juuni lõunaks!

Parimat
Pille