Subject: Päring
From: "Kristjan Tuul" <[email-masked]>
To: "Mart Krikmann"
Date: Thu, 17 Oct 2024 14:39:05 +0300

Lugupeetud Mart Krikmann

Pöördun käesolevaga teie poole Flagito OÜ lepingulise esindajana seoses 
käimasoleva tsiviilasjaga, milles vastaspooleks (kostja) on AS Air Baltic 
Corporation. Kohtuasjas sai kostja lend pikselöögi tabamuse ning viidi läbi 
tehniline kontroll, mis tõttu pidi kostja lennu tühistama.

Vaidluse all on muuhulgas küsimus, kas äike, välk, pikselöök on omased 
nähtused lennunduses.

Ehk vastust otsitakse küsimusele – kas pikselöök on lahutamatult seotud 
lennuettevõtja tavapärase tegevusega. On teada (lennuettevõtja seda ei 
vaidlusta), et lennukid on konstrueeritud selliste sündmuste (võimalik 
pikselöögi tabamus) talumiseks.

Sooviksin esmalt teada, kas Teie olete pädev ülalviidatud küsimusele vastust 
andma või oskate mind palun suunata õige isiku poole.

Teiseks sooviksin teada, kas artiklis väidetud teavet saab usaldada– 
https://reis.postimees.ee/4059643/mis-juhtub-kui-aike-lennukit-tabab.

Kolmandaks, kas on võimalik väljastada teavet, andmeid, millest nähtuks, kui 
tihti (nt kuus, aastas) saab iga lennuk välgutabamuse Eesti ja/või Euroopa 
riikide õhuruumis. Ehk kui tihti seda olukorda lennunduses esineb.

Kui olete pädev eeltoodud küsimustele vastuseid andma, siis andke palun 
teada, mis järel saan koostada ametliku päringu.

Austusega

Kristjan Tuul

Vandeadvokaat/Attorney at Law

Advokaadibüroo Küllike Namm/Law Office Küllike Namm

Lai 14, 10133 Tallinn

telefon/phone +372 5018240

 <http://www.namm.ee/> www.namm.ee

Käesolev elektronkiri on konfidentsiaalne, selle avalikustamine ega 
levitamine saatja nõusolekuta ei ole lubatud. /
This message is confidential, the disclosure and/or distribution of this 
letter without the permission of the sender is forbidden.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.