Subject: RE: Kasetaguse madalpingel liitumine, Kallavere küla
From: "Egle Ninep-Kaselt" <[email-masked]>
To: "Annika Matson" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 10:10:30 +0300

Tere,

Edastan manuses parandatud projekti.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Annika Matson <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 19, 2026 11:45 AM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Subject: RE: Kasetaguse madalpingel liitumine, Kallavere küla

Tere

1.	Olete kavandanud projekteeritud jaotuskilbi olemasolevasse
riigitee äärsesse kraavi. Elektrikilbi paigaldamine riigitee äärsesse
kraavi pole Transpordiameti poolt aktsepteeritav. Soovitame kavandada
jaotuskilbi teisele poole projekteeritud kergliiklusteed detailplaneeringu
alale POS 31, kuhu on kavandatud ka perspektiivne alajaam (vt lisatud
pilt).

2.	Projekteeritud kaabli ühendamise asukohas olemasoleva kaabliga
märkida olemasoleva kaabli sügavus ning ühendustöödeks rajatava kaeviku
kontuur ja kaeviku kaugus riigitee kattest.
3.	Kas ristumine olemasoleva kraavi ja perspektiivse truubiga oleks
võimalik teostada kinnisel meetodil? Juhul, kui elektrikaabel
paigaldatakse enne kergliiklustee ja truubi ehitamist, siis saame
aktsepteerida ka ristumist kraaviga lahtisel meetodil. Palun täpsustada
tõenäoline ehitustööde aeg nii elektrikaabli kui ka kergliiklustee
projekti puhul. Kajastada seda infot ka projekti seletuskirjas. Juhul, kui
ristumine kraaviga teostatakse lahtisel meetodil, siis palun edastada
kraavi taastamise joonis, arvestades nii olemasolevat olukorda, kui ka
varem projekteeritud lahendust, kui aga kinniselt, siis edastada
ristmevälja joonis.
4.	Palusime seletuskirja lisada, milliste varem projekteeritud
projektlahendustega on projekteerimisel arvestatud, kuid ei leia
seletuskirjast seda infot.
5.	Tingmärkide lehel lisada TO Projekt OÜ, töö nr 24005  tingmärkide
juurde projekt koostaja ja töö number nagu olete teinud teiste projektide
puhul.
6.	Projekteeritud jaotuskilbi viide ei osuta kilbile.
7.	IKÕ plaani kirjanurgas töö nimetuses kajastuv projekti kood ei
ühti sellega, mis on mujal dokumentatsioonis. Palun korrigeerida.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 4, 2026 11:12 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kasetaguse madalpingel liitumine, Kallavere küla

Tere,

Edastan manuses korrigeeritud Kasetaguse projekti.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 22, 2026 10:50 AM
To: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kasetaguse madalpingel liitumine, Kallavere küla

Tere

Kas saatsite Kasetaguse madalpingel liitumine Kallavere küla, Jõelähtme
vald, Harju maakond LC5135 parandatud projekti ekslikult vastates
Paisu:(Aruküla) F3 võrgu seisukorra taastamise projekti kooskõlastuse
kirjale või lisasite kirjale vale projekti?

Edastan küsimused ja märkused Kasetaguse madalpingel liitumine Kallavere
küla projektile

1.	Mis on Kasetaguse madalpingel liitumine Kallavere küla, Jõelähtme
vald, Harju maakond LC5135 õige projekti number kas dokumentatsioonis
märgitud LC5135 või faili nimedes LC5104?
2.	Projekti asendiplaanil ei kajastu varem projekteeritud
kergliiklustee lahendust (TO Projekt OÜ, töö nr 24005). Palun täiendada.
Lisada varem projekteeritud projekti tingmärgid tingmärkide loendisse.
3.	Lisada seletuskirja, milliste varem projekteeritud
projektlahendustega on projekteerimisel arvestatud.
4.	Lisada asendiplaanile projekteeritud jaotuskilbi kaugus riigitee
katte servast.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 21, 2026 2:50 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Paisu:(Aruküla) F3 võrgu seisukorra
taastamine

Tere,

Edastan manuses parandatud projekti.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, June 19, 2026 11:27 AM
To: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Paisu:(Aruküla) F3 võrgu seisukorra
taastamine

Tere

Edastan küsimused seoses Paisu:(Aruküla) F3 võrgu seisukorra taastamise
projektiga Jõesuu külas riigitee nr 11262 Ruu-Ihasalu tee km 4,06 teemaal
ja tee kaitsevööndis.

1.	Palun täpsustada, kas lisaks kahele kaitsetorus maakaablile on
kavandatud rajada ristumisel riigiteega ka reservtoru, millele on viidatud
ristmevälja joonis märkuses nr 3. Projekti asendiplaanil ja seletuskirjas
selle kohta infot ei leidnud.

2.      Kas alloleval pildil tähistatud Telia sidekaabli, mis paikneb
kergliiklustee katte all, sügavuse ja asukoha täpsustamist ei oleks
võimalik lasta surfimise asemel teha tehnovõrgu omanikul kaabliotsijaga?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, June 18, 2026 10:38 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Projekti kooskõlastamine. Paisu:(Aruküla) F3 võrgu seisukorra
taastamine

Tere,

Edastan manuses taotluse.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.