Subject: Küsimus seoses usaldusarsti MEDRE registreeringuga
From: Liis Köster - AKI <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Katrin Haug - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 12:32:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Palun Teie poole järgmises küsimuses.
Kas kindlustusseltsis usaldusarsti või meditsiinilise eksperdina tegutseval 
isikul peab olema kehtiv registreering tervishoiutöötajate registris ja 
tervishoiutöötaja kood või piisab sellest, et isikul on arsti haridus/kutse, 
kuid registrikanne puudub?
Küsimus puudutab olukorda, kus kindlustusselts andis liiklusõnnetuses 
kannatanu terviseandmed hindamiseks isikule, keda esitleti kindlustuse 
usaldusarstina, kuid kelle kohta ei nähtu tervishoiutöötajate registris 
kehtivat registreeringut ja tervishoiutöötaja koodi.
Soovime selgitust, kas sellises rollis terviseandmete hindamiseks peab 
isikul olema kehtiv registrikanne või võib kindlustusselts kaasata ka arsti 
kutse omandanud isiku, kes registris registreeritud ei ole.

Lugupidamisega

Liis Köster
jurist
[email-masked]

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST
Tatari 39 | 10134 Tallinn | Eesti
LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/>  | 
<https://www.youtube.com/@andmekaitse> YouTube
 <https://www.aki.ee>