Subject: RE: Rahvatervishoiu seaduse muutmise seadus
From: "Anu Arold" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 15:16:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Eesti Psühhiaatrite Seltsi arvamuse

Lugupidamisega

Anu Arold

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Kuupäev: Thursday, 25. June 2026 kell 08:54
Pealkiri: Rahvatervishoiu seaduse muutmise seadus
Adressaat: Tervise Arengu Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >, Eesti Psühholoogide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Kliiniliste Psühholoogide Kutseliit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Õdede Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Koolipsühholoogide Ühing 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, MTÜ Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Töötervishoiu Teenuseosutajate Liit MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Perearstide Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palume teie arvamust eelnõu kohta hiljemalt 14.07.2026.e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Rahvatervishoiu seaduse muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 19.06.2026

Registreerimise number: 1.2-2/58-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

-- 
Saite selle sõnumi, kuna olete liitunud Google'i gruppide grupiga "EPS 
juhatus".
Grupist eraldumiseks ja selle grupi meilide saamise peatamiseks saatke meil 
aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .
Selle arutelu vaatamiseks külastage aadressi 
<https://groups.google.com/d/msgid/epsjuhatus/524c75af-3a09-7dac-d88c-a83728766039%40psy.ee?utm_medium=email&utm_source=footer> 
https://groups.google.com/d/msgid/epsjuhatus/524c75af-3a09-7dac-d88c-a83728766039%40psy.ee.