Subject: 22160 Elva-Rannu tee, Käo küla, Elva vald, Tartu maakond liitumine madalpingel
From: "Viiard, Richard" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 15:02:00 +0300

Tere!

Kirjutan seoses Elva-Rannu tee madalpinge liitumisega. Saadan
ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks plaanid tehtavatest töödest. Tööde
käigus rajatakse mastist 17 uus maakaabel kuni projekteeritud
liitumiskilbini.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Richard Viiard

Kagu piirkonna

Välisvõrkude nooremprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 55649549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.