Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 10:11:36 +0300

Tori Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/26928 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald 1 // 1b // Eametsa küla 2 // 
Melluka-Mihkli // Nigula tee // Nigula tee L1 // Oidu-Mihkli // Surju 
metskond 145 // Tulika tee // Tõnise // Eametsa küla, Ansupõllu // Karikakra 
tee // Kisa-Jüri // Liisapõllu // Marjapõllu // Meelespea tee (Nigula tee 
kergliiklustee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tori vallas Eametsa külas Nigula tee jalgratta- 
ja jalgtee ehitusloa eelnõu kooskõlastamine märkustega 06.02.2024 nr 
7.1-2/24/1315-2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27912938>  (menetlus nr: 
528671), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIS PUUST) poole.