Subject: Lääne-Harju vallas, Murrangu bussipeatuse valgustus
From: Silver Knäzev <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 11:40:50 +0300

Tere

Palume Transpordiameti tehnilisi tingimusi Lääne-Harju vallas Lemmaru küla
Vasalemma kooli juures asuvate „Murrangu“ bussipeatuste valgustamiseks, 17
Keila-Haapsalu tee km 15,31 – 15,42. Vallal on soov ka ülekäigukoht
valgustada aga kuna seal bussitaksu ja asfaltkatet lõhkuda ei soovita,
siis see veidi keerulisem lahendada. Peamine soov vallal on bussipeatuste
valgustamine.

Parimate soovidega

Silver Knäzev
Edites OÜ
+37256500790

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

From: Ahto Pärnamets <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 18, 2024 3:46 PM
To: Silver Knäzev <[email-masked]>
Subject: Lääne-Harju vallas, Murrangu bussipeatuse valgustus

Tere

Taas vaja projekti. Palun esialgu hinnapakkumist.

Asukoht XY: 6565904.30, 514246.11

BL: 59.231272, 24.249546

Soovime valgustada peatused. Ilmselt nõuab transpordiamet ka tee
valgustamist. Selgitav osa pildil.

Lugupidamisega

Ahto Pärnamets

Haldusosakonna juhataja
677 6914 • 5343 7020 •  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Hooli keskkonnast ja ära prindi seda kirja välja.