Subject: Lanmer - Teavitus ettevõtte nimemuutusest ja palve hankelepingu poole täpsustamiseks
From: "Karmen Tobreluts" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Merlin Langel" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 15:55:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti hangete osakond

Pöördume Teie poole seoses Lanmer OÜ nimemuutusega ning palume vajadusel
suunata käesolev pöördumine õigesse osakonda või kontaktisikule, kes
tegeleb hankelepingute muudatustega.

Soovime Teid teavitada, et Lanmer OÜ on oma ärinime muutnud ning tegutseb
alates 10.11.2025 nime all Lanmer Group OÜ. Nimemuutus on juba toimunud
ning ettevõtte tegevus on jätkunud katkematult.

Seoses Lanmer Group OÜ struktuuri korrastamisega on kogu meditsiini- ja
laboritehnika müügi ning nendega seotud teenuste tegevus koondatud grupi
tütarettevõtte Lanmer Distro OÜ alla, kes on võtnud üle vastava
äritegevuse igapäevase korralduse, sh tellimuste menetlemise ja
hankelepingute täitmise selles valdkonnas.

Sellega seoses pöördume Teie poole palvega hinnata, kas hankija oleks nõus
sellega, et Teie asutuse ja Lanmer OÜ vahel sõlmitud kehtivad
hankelepingud kajastatakse edaspidi Lanmer Distro OÜ nimel (Lanmer Group
OÜ võib jääda ühispakkujaks, kui hanketingimused sätestavad varasemate
lepingute olemasolu vajadust).

Soovime rõhutada, et:

*

	lepingute sisu, tingimused, hinnad ega kohustused ei muutu,
*

	tegemist on üksnes juriidilise ja korraldusliku täpsustusega, et
lepinguline pool vastaks tegelikule tegevusstruktuurile.

Praktikas oleme valmis kohanduma hankija jaoks sobivaima lahendusega, olgu
selleks kirjalik kinnitamine e-kirja teel või vajadusel lühike lepingu
lisa. Jätame hea meelega vormistusviisi Teie otsustada.

Selguse huvides edastame allpool ettevõtete andmed:
Lanmer Group OÜ
Registrikood: 12647876
Käibemaksukohustuslase number: EE102115000
Registriaadress: Viinapruuli põik 3/2, 60534 Vahi, Eesti
Kontori aadress: Fortuuna 1, Tartu 50603, Eesti
Ametlik e-post: [email-masked]

Lanmer Distro OÜ
Registrikood: 17287566
Käibemaksukohustuslase number: EE102909559
Registriaadress: Viinapruuli põik 3/2, 60534 Vahi, Eesti
Kontori aadress: Fortuuna 1, Tartu 50603, Eesti
Ametlik e-post: [email-masked]
Tellimuste esitamise e-post: [email-masked] või [email-masked]

Mõistame, et selline muudatus võib vajada Teiepoolset sisemist
kooskõlastust või täiendavaid täpsustusi, ning oleme valmis edastama
lisainfot või vajalikke dokumente.

Parimate soovidega
Karmen Tobreluts

--------------------------------------------------

Karmen Tobreluts

Tegevjuhi assistent / Executive Assistant

Fortuuna 1, Tartu 50603, Estonia

Phone: +372 5880 4515

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.lanmer.eu/> www.lanmer.eu