Subject: Taotlus teeservade niitmiseks Loovälja tee T20 kinnistul
From: "Jelena Filimonova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Helen Saarmets" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 12:12:16 +0300

Tere

Seoses 19. septembril 2025 toimuva Maailmakoristuspäeva talgupäevaga
<mailto:https://tjt.ee/muu/tjt-talgupaev-3/>  Loovälja tee T20 kinnisasjal
palume Teie abi teeservade niitmisel.

Jõelähtme Vallavalitsuse kinnitusel ei kuulu antud lõigu niitmine valla
kohustuste hulka, mistõttu mõistame seda nii, et töö on riigi pädevuses.
Et kraavid ja teeservad on hetkel tihedalt muruga kaetud, on nende eelnev
niitmine oluline, et koristustöödel oleks tagatud ligipääs ebaseaduslikult
ladestatud jäätmetele.

Palume Transpordiameti tagasisidet ja abi nimetatud lõigu niitmisel enne
talgupäeva.

Ette tänades ja koostööle lootma jäädes.

Lugupidamisega

Jelena Filimonova

Tel. 5309 3722

Turundus- ja kommunikatsioonijuht

Tallinna Jäätmete Taaskasutuskeskus AS

Suur-Sõjamäe 29a, Tallinn