Subject: RE: 13645P Luige tee 2 ja 4 sideühenduse projekti kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: 'Kairiin Kõhelik' <[email-masked]>
Cc: "'Lahevesi AS'" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 16:17:53 +0300

Tere

Kooskõlastan AS Lahevesi nimel manuses oleva Luige tee 2 ja 4 sideühenduse
projekti.

Lugupidamisega

Andero Kullerkupp

Tel 527 5512

AS Lahevesi projektijuht

From: Kairiin Kõhelik <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 16. juuli 2025 21:31
To: [email-masked]
Subject: RE: 13645P Luige tee 2 ja 4 sideühenduse projekti kooskõlastamine

Tere

Kooskõlastamisega on pigem kiire ning kaablite teostust pole me saanud.
Meie projekt jääb vaid riigitee 11395 kilomeetritele 2,04-2,06. Seega kogu
projekti teostus ei ole kooskõlastuseks oluline, vaid ainult antud
teelõigu ulatuses. Vajalik on see ainult selleks, et Transpordiametile
tõestada, et meie projekt ei sega ega takista Teie projekti.

Võimalusel paluksime teostusjoonist.

Ette tänades

Kairiin Kõhelik

Projekteerija Assistent

Tel +372 5850 8065

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 16. juuli 2025 11:30
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: 'Lahevesi AS' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 13645P Luige tee 2 ja 4 sideühenduse projekti kooskõlastamine

Tere

Lahevesi AS tellimusel on hetkel valmimas ÜVK. Töövõtja on koostanud
esialgse teostusjoonise, kuid ta peab veel ühe sõlme ümber ehitama.

Kas Ekore OÜ-lt olete saanud paigaldatud kaablite teostusjoonise? Küsimus
tekkis, kuna ÜVK ehitaja ütles, et ühes kohas on kaablid ÜVK alas.

Kui kooskõlastamisega on aega, siis saadaksime valmis teostusjoonise,
mille saab projektile kanda.

Lugupidamisega

Andero Kullerkupp

Tel 527 5512

AS Lahevesi projektijuht

Saatja: Lahevesi AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 16. juuli 2025 11:14
Adressaat: 'Meelis Bauman' <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Teema: Ed: 13645P Luige tee 2 ja 4 sideühenduse projekti kooskõlastamine

Saatja: Kairiin Kõhelik [mailto:[email-masked]]
Saatmisaeg: 20 June 2025 12:27
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: 13645P Luige tee 2 ja 4 sideühenduse projekti kooskõlastamine

Tere

Saime Transpordiametilt infot, et Lahevesi AS tellimusel on praeguseks
suuremas osas juba teostanud Ekore OÜ projekt  “PP303/2023 Lohusalu
reoveekogumisala veevarustuse ja kanalisatsiooni projekteerimis- ja
ehitustööd”.

Meie projekteerime sideühendust riigitee 11395 kilomeetritele 2,04-2,06.
Saime Ekore OÜ-lt nende projekti joonise ning palume oma projektile
kooskõlastust.

Ette tänades

Kairiin Kõhelik

Projekteerija Assistent

Tel +372 5850 8065

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee