Subject: Silmaarstiteenus
From: "Markus Nisula" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 13:36:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet,

Panime tähele, et nii Instrumentarium (Silmaarstiteenused -
Instrumentarium
<https://www.instru.ee/nagemise-hooldus/silmaarstiteenused> ) kui ka Pro
Optika (Silmaarsti vastuvõtt - Pro Optika
<https://www.prooptika.ee/teenused/silmaarsti-vastuvott> ) pakuvad oma
kauplustes silmaarstiteenuseid. Kummalgi ei tundu olevat samas eriarstiabi
tegevusluba. Kas sellise teenuse pakkumine kauplustes on lubatud?

Lugupidamisega,

Markus Nisula

MARKUS NISULA
Country Manager

tel. +372 56 800011
 <mailto:markus.nisula@> markus.nisula@ <mailto:[email-masked]>
eaglevision.ee

Eagle Vision
Väike-Karja 12, 10140 Tallinn
tel. +372 631 1120

 <http://www.eaglevision.ee/> www.eaglevision.ee