Subject: Loa andmine avaliku ürituse korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 13:17:52 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Hea koostööpartner!

Teavitame, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise loa R-ecole OÜ-le ürituse:

1.

	„Surfstari hooaja avasündmus“ korraldamiseks aadressil
Lääne-Virumaa, Viru-Nigula vald, Kunda linn, Ranna tee 1//2//3//4//5//6
(katstritunnus 34501:002:0016) 06.06.2026 ajavahemikul kell 12.00 kuni
23.00. Osavõtjate/külastajate eeldatav arv on kuni 100 inimest. Ürituse
raames toimuvad töötoad, kus saab omandada algtõdesid lohe- ja tiivasurfi
kohta, proovida aerusurfi ning kuulata loengut mereohutusest. Õhtul esitab
ballaade Viktoria Šhutova. Parkimiseks kasutatakse ürituse toimumiskoha
piirkonnas asuvaid avalikke parklaid. Toitlustab ja alkoholi pakub R-ecole
OÜ. Ürituse eest vastutab R-ecole OÜ juhatuse liige Raigo Piho (tel +372
517 8716).
2.

	„Päikeseloojangu kontsert“ korraldamiseks aadressil Lääne-Virumaa,
Viru-Nigula vald, Kunda linn, Ranna tee 1//2//3//4//5//6 (katstritunnus
34501:002:0016) 19.06.2026 ajavahemikul kell 19.00 kuni 22.00.
Osavõtjate/külastajate eeldatav arv on kuni 100 inimest. Ürituse raames
esitab ballaade Kaire Reimus. Parkimiseks kasutatakse ürituse toimumiskoha
piirkonnas asuvaid avalikke parklaid. Toitlustab ja alkoholi pakub R-ecole
OÜ. Ürituse eest vastutab R-ecole OÜ juhatuse liige Raigo Piho (tel +372
517 8716).

3.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.