Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus karistusseadustiku, kriminaalmenetluse seadustiku ja väärteomenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu (keskkonnakuritegude direktiivi ülevõtmine) kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Anna Leena Neering - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Steven Andrekson - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Marko Udras" <[email-masked]>, "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 10:09:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust karistusseadustiku, 
kriminaalmenetluse seadustiku ja väärteomenetluse seadustiku muutmise 
seaduse eelnõu (keskkonnakuritegude direktiivi ülevõtmine) kohta. Edastame 
manuses oma arvamuse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>