Subject: OÜ ÜLE taotlus töövõtulepingu muutmiseks
From: "Natalja Treifeld | SIREL" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Jüri Sirel | SIREL <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 14:34:52 +0300

Tere

Vandeadvokaat Jüri Sireli palvel, kes on OÜ ÜLE lepinguline esindaja,
edastan OÜ ÜLE taotluse pindamise töövõtulepingu nr 3.2-3/26/404-1
muutmiseks.

Palun kinnitada kättesaamist.

Lugupidamisega / Best regards

Natalja Treifeld

Jurist / Lawyer

Advokaadibüroo Sirel & Partnerid

Kadrioru Plaza / Vesivärava 50 / 10152 Tallinn / Estonia

+372 606 9600 /  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] /  <http://www.sirel.com/> www.sirel.com

CONFIDENTIALITY NOTICE: Information transmitted by this e-mail is
confidential and can be used only by its intended recipients. If you have
received this message in error, please notify us and delete it from your
system.