Subject: teabenõue - LMVPT25422 "Tuuleparkide akustilise mõju uurimine: mõõtmine ja modelleerimine ning registripõhine epidemioloogiline terviseriskide uuring"
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jun 2026 11:00:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tartu Ülikool viib Sotsiaalministeeriumi ja Kliimaministeeriumi tellimusel 
läbi uuringut, mille eesmärk on hinnata tuuleparkide tekitatava kuuldava 
müra, madalsagedusliku müra ja infraheli võimalikku seost inimeste tervise 
ja heaoluga Eesti tingimustes ning toetada teaduspõhiseid otsuseid 
tuuleenergia arendamisel.

Asjakohane kirje ETISes:
LMVPT25422 "Tuuleparkide akustilise mõju uurimine: mõõtmine ja 
modelleerimine ning registripõhine epidemioloogiline terviseriskide uuring" 
(11.07.2025−10.01.2028); Vastutav täitja: Hans Orru; Tartu Ülikool, 
Meditsiiniteaduste valdkond, peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut; 
Finantseerija: Sotsiaalministeerium, Kliimaministeerium; Eraldatud summa: 
340 000 EUR.

Palun avaliku teabe seaduse alusel teabenõude korras väljastada 
mittetulundusühingule Looduse ja Inimeste Eest eespool nimetatud uuringu 
lähteülesanne, samuti uuringu läbiviimiseks Tartu Ülikooliga sõlmitud leping 
(töövõtuleping vms).

Lugupidamisega / Regards,

***************
Urmas Maranik

MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
Telefon: +372 516 28 26

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

https://www.facebook.com/mtu.looduse.inimeste.eest

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>