Subject: RE: Detailplaneeringu kooskõlastamata jätmine
From: "Ingrid Saaroja" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 10:36:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Saadame koostöö eesmärgil uuesti läbi vaatamiseks vastavalt Teie 05.01.2026 
a kirjale nr 7.2-3.1/7356-2 korrigeeritud Saku valla Üksnurme küla Reinupere 
maaüksuse osa ja lähiala detailplaneeringu lahenduse.

Lugupidamisega,

---------------------------------------------

INGRID SAAROJA

Deverde OÜ

volitatud maastikuarhitekt, tase 7

+372 503 6499

DeVerde

maastikuarhitektuur  |  dendroloogia

From: Päästeamet <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 5. jaanuar 2026 15:51
To: Ingrid Saaroja <[email-masked]>
Subject: Detailplaneeringu kooskõlastamata jätmine

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Detailplaneeringu kooskõlastamata jätmine, mis on registreeritud 05.01.2026, 
numbriga 7.2-3.1/7356-2.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
telefon: 628 2000

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>