Subject: RE: Muudatusprojekt
From: "Elisabeth Dooner" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 09:07:41 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Muudatusprojekt esitati täiendamiselt tagasi 3. menetlusringile.

Lingilt leiate ligipääsu parandatud projektile („parandatud materjalid“
alt kuupäevaga 07.05)

https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/dokumendid/300019

Palume Teie heakskiitu muudatusprojekti tuleohutusnõuetele vastavuse osas
hiljemalt 06.06.2026.

Lugupidamisega

Elisabeth Dooner

menetleja

ehitusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53539468

From: Elisabeth Dooner
Sent: Monday, October 27, 2025 11:07 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Muudatusprojekt

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Narva mnt 174d/1
külaliskorteritega ärihoone muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 27.11.2025.

Muudatusprojekt on leitav siin:

https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/yld/300019

Lugupidamisega

Elisabeth Dooner

menetleja

ehitusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53539468