Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 09:16:35 +0300

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2611271/06978 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, 
Liivalaia tn 33 // 33a, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, 
Liivalaia tänav T3, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Liivalaia 
tänav T3, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Ants Lauteri tänav // 
Kauka tänav // Kaupmehe tänav // Lembitu tänav // Liivalaia tn 33 // Vambola 
tänav (hotellihoone, veetoru, kanalisatsioonitoru, 
side-kaablikanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27911011>  (menetlus nr: 
555033), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.