Subject: Vs: Delfi päring: Tallinna ülikooli andmekaitse
From: "Elisabeth Viil" <[email-masked]>
To: "Maire Iro - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Aug 2026 16:43:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Aitäh vastuse eest.
Täpsustan - mida tähendab lõplik rikkumisteade ja millal see laekuma
peaks? Samuti palun AKI kommentaari väitele, nagu poleks ülikooli
andmekaitse piisavalt turvaline - kas TLÜ osas on AKI poole ka varem
pöördutud?

Elisabeth Viil

Delfi ajakirjanik

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151

Mob: +372 5373 6076 | E-mail: [email-masked]

  _____

Saatja: Maire Iro - AKI <[email-masked]>
Saadetud: reede, 21. august 2026 16:31
Adressaat: Elisabeth Viil <[email-masked]>
Teema: RE: Delfi päring: Tallinna ülikooli andmekaitse

Tere, Elisabeth

Aitäh, et seda teemat käsitled.

Tallinna Ülikool on kõnealuse juhtumi osas Andmekaitse Inspektsioonile
esialgse rikkumisteate esitanud. Ootame ära lõpliku rikkumisteate ning
seejärel hindame, kas on vajadus inspektsioonipoolseks sekkumiseks.

Loodan, et minu vastusest on teema käsitlemisel abi.

Heade soovidega

Maire Iro
Avalike suhete nõunik
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5385 4644, 627 4136

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST
Tatari 39 | 10134 Tallinn | Eesti
 <https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/>
LinkedIn |  <https://www.youtube.com/@andmekaitse> YouTube
 <https://www.aki.ee/>

From: Elisabeth Viil <[email-masked]>
Sent: Friday, August 21, 2026 10:11 AM
To: press - AKI <[email-masked]>
Subject: Delfi päring: Tallinna ülikooli andmekaitse

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Uurin Tallinna ülikooli andmete hoiustamise kohta. Sel nädalal rünnati
kooli veebiserverit, mille tõttu
<https://www.delfi.ee/artikkel/120604884/tallinna-ulikool-teavitas-907-sis
seastujat-voimalikust-andmelekkest>  võisid lekkida 907 inimese andmed.
Olen kuulnud, et andmekaitsega on ka muul ajal kehvasti olnud, nt on
sisseastujate vastuvõtuotsused tehtud teatavaks google sheetsi vormis ning
seetõttu igaühele nähtavad.

Kas AKI poole on Tallinna ülikooli andmekaitse osas pöördutud? Kui jah,
siis mis juhtumite valguses ning kas/mida AKI ette võtnud on? Kas midagi
on plaanis teha äsjase 907 inimese andmelekke osas?

Aitäh,

Elisabeth Viil

Delfi ajakirjanik

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151

Mob: +372 5373 6076 | E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>