Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 16:52:03 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2611371/02403 aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Kiidjärve 
küla, Keldrimäe // Taevaskoja tee 2 // Tartu-Petseri 34,1-37,9 km // 
Valgemetsa küla, Tartu-Petseri 30,5-34,1 km (Kiidjärve (km 34,055) 
ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab Kiidjärve ülesõidukoha automaatse 
foorisignalisatsiooni kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks (EhS § 54 lg 6 p 
1).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27847287>  (menetlus nr: 
537879), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAREN KLANDORF) 
poole.