Subject: FW: Päring planeerimismenetluses füüsiliste isikute kirjade avalikustamise kohta
From: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 08:56:31 +0300

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Tere

Edastame vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn

625 6101 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.agri.ee/>
www.agri.ee

From: Tiia Raudmägi < >
Sent: Monday, July 13, 2026 6:19 PM
To: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Subject: Päring planeerimismenetluses füüsiliste isikute kirjade
avalikustamise kohta

Tere,

Manuses on MTÜ Kinnisvara Kaitseks päring.

Lugupidamisega

Tiia Raudmägi

MTÜ Kinnisvara Kaitseks juhatuse liige