Subject: Eelkooskõlastus 330kV maakaabli ja maantee ristumiskoha valikul (Kilingi-Nõmme)
From: "Valdur Viiklepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Karl-Joonatan Kvell" <[email-masked]>,Lauri Mägi <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 15:04:18 +0300

Tere

Seoses akupanga 330kV maakaabelliini projekteerimisega sooviksime
eelkooskõlastada maakaabelliini ristumiste asukohad riigimaanteel nr. 6
Valga-Uulu teel (30601:003:0044) ja 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme teel
(71101:001:0099) või ettepanekuid trassi asukoha seadmiseks. Samuti
sooviksime tagasisidet olemasoleva mahasõidu laiendamise suhtes. Lisaks
sooviksime projekteerimiseks tehnilisi tingimusi.

Kuna tegemist on 330kV maakaabelliiniga, mis tuleb suure tõenäosusega
pealt kaitsta betoonplaatidega vigastuste vältimiseks, siis palume
tehnilistes tingimustes käsitleda ka lahtise paigalduse meetodit ning
sellest tulenevaid tingimusi.

Lõplikud kooskõlastused ja IKÕ-de sõlmimine teostatakse pärast projekti
valmimist.

Lugupidamisega

Valdur Viiklepp

Project Manager

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5615 2225