Subject: Re: Tartumaa, Luunja vald, Põvvatu küla, Kirsi tee
From: "Kristjan Laurits" <[email-masked]>
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Esti" <[email-masked]>, "Robert Treier" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 11:44:17 +0300

Tere,

Esitan muudetud teedeprojekti ülevaatamiseks:
https://www.dropbox.com/scl/fo/qentecrpwnnz4qw6di4qs/ANrXI8YpjTk5N6VbgFHaqW4?rlkey=kaxobh3cun4xr6hsoh1bc2eig 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/qentecrpwnnz4qw6di4qs/ANrXI8YpjTk5N6VbgFHaqW4?rlkey=kaxobh3cun4xr6hsoh1bc2eig&dl=0> 
&dl=0

Kommentaar punkti 12 osas: Eeldame, et KOV siis ehitab bussipeatuse varem 
või samaaegselt meie tööga, aga meie millekski kohustada KOV-i ei saa ju. 
Meie kohustuseks oli enda töös arvestada KOV-i bussitasku projektiga ja seda 
oleme ka teinud. IKÕ plaanid saadaksime siis ülevaatamiseks kui projektide 
tehnilise osa kohta TRAM-il rohkem märkusi ei ole.

P.S. Millal tulevad 05.09.2025 saadetud tehnovõrkude projektide kohta 
märkused või heakskiit?

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee>
--

29.09.2025 12:05 Herkki Rõõm kirjutas:

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 1325 „Variku arenduse tee-ehituslik 
osa, Põvvatu küla, Luunja vald, Tartumaa, tööprojekt“.

Projekti osas on järgmised märkused:

1.	Projekteeritud ristmiku km asukohta ei ole projektis märgitud. See peab 
olema tiitellehel, asendiplaanil, seletuskirjas

2.	Tingmärkides – sissepääs krundile. Tegemist on projekteeritud ristmikuga 
riigiteele

3.	Pöördekoridore ei ole näidatud

4.	Liiklusmärk 221 ei ole õiges asukohas – märk paigaldatakse pöörderaadiuse 
algusesse

5.	Teekattemärgistus 943- seda siia ei ole vajalik ette näha. Jätta ära.

6.	Pöörde

7.	Riigitee kattega kokku viimine tuleb näidata nii asendiplaanil kui ka 
eraldi lõikejoonisel. Kokku viimine peab olema astmeline

8.	Ristumiskoha teepeenra osa – selle laiust ei ole aru saada. Millise 
laiusega see on?

9.	Ristumiskoha ja jalgtee alla projekteeritud truubid – truubi otsa 
kõrgused (sisse ja väljavool)puudu.

10.	Projekteeritud 500 ne truup – projekteeritud jalgtee ja kraavi 
põhjakõrgust arvestades paikneb truup osaliselt teepeal.

11.	Truupide otsakindlustused puudu

12.	Projekteeritud on jalgtee -  see ei vii täna kuhugi. Jalgtee lõpeb 
riigitee teemaa kinnistul, haljasalal.

See on seotud KOVi poolt rajatava bussitaskuga, kuid täna seda seal ei ole.

Jalgtee rajamine paeb olem seotud siis bussitasku ehitusega.

Selle jalgtee rajamisel tuleb siin seada ka IKÕ leping.

Tehnovõrkude lahenduse osas antakse meie tagasiside projektile 
eraldiseisvalt.

Palume korrigeeritud projekt esitada meile uuesti kooskõlastamiseks e-posti 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet