Subject: Jaama 1C keskkonnamüra hinnang.
From: Diana Vällo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 15:35:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Jaama 1c keskkonnamüra hinnangu, millega olete juba tutvunud 
(saadetud 17.03.2026 meililt [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ).

Planeeringu koostamisel ettenähtud nõuete täitmiseks koostöö tegemisel ja 
planeeringute kooskõlastamisel lähtutakse planeerimisseaduses iga 
planeeringu liigi kohta sätestatust. Seega esitame Terviseametile 
kooskõlastamiseks Jaama 1c detailplaneeringu, mille materjalid on leitavad 
lingilt:

​ <https://keilalinnavalitsus.sharepoint.com/:f:/s/Sahtel/IgAHWcR7vTazSrd23O2HjaToAVfYf2Xal8YKBB6m0TM9J_Y?e=n8gxh7> 
02 KooskõlastamineLisame manusesse eraldi failina keskkonnamüra hinnangu. Ootame Teie 
tagasisidet hiljemalt 30 päeva jooksul.

Lugupidamisega

Diana Vällo

planeeringuspetsialist

+372 51934936

www.keila.ee <http://www.keila.ee>

www.facebook.com/keila <http://www.facebook.com/keila>

  _____

Saatja: Ramul Saarniit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Saadetud: teisipäev, 21. aprill 2026 10:59
Adressaat: Diana Vällo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: 1C Arendus OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Fwd: Fwd: Jaama 1C keskkonnamüra hinnang.

⚠️ Tegemist on väljastpoolt organisatsiooni saadetud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Saadan edasi Terviseameti vastuse. Vastusest selgub, et kooskõlastuse 
saamiseks soovitakse vastavat taotlust KOV poolt.

Loodetavasti on eeltöö tehtud ja vastus saabub kiirelt, et saaksime 
planeeringu vastuvõtmisega jätkata.

Saatsin kaks kirja 17.03, kus oli kaasas planeeringu materjalid ja 
täiendatud mürahinnang menetluse jätkamiseks.

Parimate soovidega

Ramul Saarniit
OÜ Pilveprojekt
+372 53314067

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Karmen Põld <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: R, 17. aprill 2026 kell 16:17
Subject: Vs: Jaama 1C keskkonnamüra hinnang.
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Võtsime Teie varasema kirja teadmiseks, sest sellest ei selgunud, et ootate 
meilt eraldi vastust. Oleme esitatud hinnanguga tutvunud.

Detailplaneeringu kooskõlastamiseks palume detailplaneering koos asjakohaste 
materjalidega esitada Terviseametile kohaliku omavalitsuse poolt.

Lugupidamisega

Karmen Põld

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5484 0193

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 17. aprill 2026 15:35
Adressaat: Karmen Põld <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Jaama 1C keskkonnamüra hinnang.

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Karmen Põld.

Saatsime teile 17.03.2026 uue keskkonnamüra hinnangu millele pole siiani 
saanud vastust.

Lugupidamisega

Ivar Aru

Juhatuse liige

1C Arendus OÜ

Kontakt 1C Arendus OÜ (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 17. märts 2026 kell 
11:47:

Tere.

Saadan uue keskkonnamüra hinnangu.

Lugupidamisega

Ivar Aru

Juhatuse liige

1C Arendus OÜ