Subject: Bussiootekoja paigaldamine_11220 Kernu-Kohila tee L4
From: Sille Rõõmus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Aivar Puur" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Apr 2026 13:32:36 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus pöördub Transpordiameti poole küsimusega, kas olete
valmis andma nõusoleku bussiootekoja paigaldamiseks Kohila valla
initsiatiivil ja rahastusel riigimaale, 11220 Kernu–Kohila tee L4
kinnistule (katastritunnus 31801:007:0240), olemasolevasse bussipeatuse
taskusse.

Kõnealune bussipeatuse tasku paikneb Vabaduse tn 20a kinnistu
(31801:007:0090) ees.

Planeeritava bussiootekoja kirjeldus:

*	metallkonstruktsioon kuumtsingitud ja pulbervärvitud terasest
*	pink siberi lehisest, laius 2400 mm
*	ilma külgseinte klaasideta
*	katus 8+8 mm lamineeritud turvaklaasist
*	rajatakse eraldiseisvatele vundamendiplokkidele

Vajadusel oleme valmis esitama täiendavad joonised ja lahenduse täpsema
kirjelduse.

Palume teie seisukohta ja võimalikke tingimusi kavandatava tegevuse osas.

Lugupidamisega,

Sille Rõõmus

vallaarhitekt

Kohila Vallavalitsus

tel: 55 531 769

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]