Subject: C-313/26
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 13:53:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/278
Kohtuasja number: C-313/26
Vastuse kuup�ev: 04.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: andmesubjekti n�usolek; eraelu puutumatus; isikuandmete kaitse; 
isikuandmete t��tlemine s��tegude t�kestamise, uurimise, avastamise ja nende 
eest vastutusele v�tmise eesm�rgil; juurdep��s isikuandmetele; juurdep��s 
teabele
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/680; EL p�hi�iguste harta artikkel 7; 
EL p�hi�iguste harta artikkel 8

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8794

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium