Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 09:08:25 +0300

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/04348 
aadressile Harju maakond, Kose vald, Ahisilla küla, Väikeoja tee // Kose 
alevik, 12 Kose-Jägala tee // Kevade tänav, Harju maakond, Kose vald, Kose 
alevik, Kevade tn 1 // 5 // Kevade tänav, Harju maakond, Kose vald, Kose 
alevik, Kevade tänav, Harju maakond, Kose vald, Kose alevik, Kevade tänav 
(Kevade tänav, Veetorustik, Tuletõrjehüdrant, Kevade tänava välisvalgustus) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 (7) 1) Pädev asutus esitab ehitusloa 
eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27822484>  (menetlus nr: 
545181), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.