Subject: [VÄLJAST] avaldus kaitseressursside amet
From: "Hannes Toodu | MURULA" <[email-masked]>
To: "Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 17:02:45 +0300

Austatud õiguskantsler

Edastan manusena avalduse seoses Kaitseressursside ameti
tegevuse/asjakohase seadusandluse põhiseaduspärasusega.

Lugupidamisega

Hannes Toodu

Vandeadvokaat

Murula Advokaadibüroo OÜ

Turu plats 7-3 Rakvere

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.murula.legal/> www.murula.legal

Käesoleva teate sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne
või muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva
informatsiooni igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis
palume teil võtta ühendust selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik
koopiad ja manused. Aitäh.

This message and any attachments are solely for the intended recipient(s)
and may contain information that is confidential or otherwise protected
from disclosure.  Any use, copying, disclosure or distribution of the
information included in this message is prohibited. If you have received
this message in error, please contact the sender by reply e-mail and
delete all copies of this message and any attachments. Thank you