Subject: Teavitus
From: TarJo Invest OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 14:47:35 +0300

Lugupeetud kinnistuomanik Transpordiamet

Teie kinnistul 11185 Hüüru-Alliku-Saue tee L22 (72701:002:2112) on kätte 
jõudnud Elektrilevi OÜ liinikoridoride hooldustööde aeg. Elektrivõrgu 
ümbrust on vaja hooldada, et tagada elektrivõrgu, maaomanike vara, keskkonna 
ja inimeste ohutus ning ennetada katkestusi elektrivõrgus, mille võivad 
põhjustada näiteks puude langemine või okste kasvamine liinidesse.

Anname teada, et tuleme vajalikke töid tegema vahemikus 30.09.2024 kuni 
30.11.2024.

Hooldustöid teeme elektrivõrgu kaitsevööndi ulatuses. Vajadusel langetame ka 
kaitsevööndist väljajäävad, kuid elektrivõrgule ohtlikke (näiteks 
kalduolevaid, mädanenud, kuivanud) puid.

Tööde käigus tekkivad raiejäätmed koondame vaaludesse ning maha võetud puud 
lõikame 3 m pikkusteks ja koondame eraldi kuhjadesse elektriliini alla.

Küsimuste korral palume ühendust võtta töödejuhatajaga Boris Lehtjärv 
telefonil 56677544 või e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kaitsevööndi ulatus Teie kinnistul asuva alajaama ümber ja/või kinnistut 
läbivast elektriliinist mõlemale poole on:
☐      alajaam, 2 meetrit;

☐      kuni 1 kV pingega elektriliin, 2 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 3 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 10 meetrit;

☐      35 kuni 110 kV pingega elektriliin, 25 meetrit.

Meeldivat koostööd soovides

Tarvo Jõgi

TarJo Invest OÜ juhatuse liige

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja

TarJo Invest OÜ, Kirsivälja Invest OÜ on võrguteenuse osutamisel Elektrilevi 
OÜ volitatud koostööpartneriks. Koostööpartnerite kohta leiab täiendavat 
infot Elektrilevi OÜ kodulehelt www.elektrilevi.ee 
<http://www.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.