Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 13:31:38 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/04921 aadressile Harju maakond, Harku vald 2 // 2b // 2c // 10 // 
10a // 12 // Mere tee J1 // Mere tee lõik 1 // Valde // Harku vald, Mere tee 
// Tabasalu alevik 1 // 4 // 5 // 6 // 7 // 9 // Rannamõisa küla, 11191 
Harku-Rannamõisa tee // Harku tee 8 // 22 // 22a // Harku-Rannamõisa 
kergliiklustee L3 // Harku-Rannamõisa kergliiklustee L4 // Harku-Rannamõisa 
kergliiklustee L10 // Taumi tee L1 // Taumi tee 3 // 5 // Tabasalu alevik, 
Harku tee 7 // 11 // 31 // Harku-Rannamõisa kergliiklustee L16 // Kolde tn 
1a // 2 // 3 // 4 // 5 // 7 // 9 // Kolde tänav // Liiviku tee (Sideliin) ja 
soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: kui asjasse puutuv kinnistu omanik

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27906858> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 02.07.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (HENRY PRITS) poole.