Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 08:49:30 +0300

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/13408 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Aburi 
küla, Aburi-Kõrtsiküla tee // Annukse // Isaki // Kaalika // Klementi // 
Kubja // Liivaku // Peedu // Puraburi // Rajakese // Separahva // Tammiku // 
Ebavere küla, Keskpõllu // Kruusiaugu // Põlluvälja // Rennetalu // Tiigimäe 
// Tisleri // Vanakaevu // Võiba // Koonu küla, Jaagupi // Jaani // 
Kaasikjaani // Kangro // Kivila // Kompa // Kulpassi // Lepala // Luhamaa // 
Palso // Põllu-Jaagupi // Päikese // Raidu // Sahkermani // Sepa // Taneli 
// Vahtriku // Müüriku küla, 17191 Väike-Maarja - Simuna tee // Mäe // 
Reinu-Otto // Riho // Triigi kergtee T1 // Vesioru-Pandivere tee // 
Pandivere küla, 17207 Vilgu - Väike-Maarja tee (Väike-Maarja - Pandivere 110 
kV õhuliin) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: § 83. Projekteerimistingimused (1) 
Projekteerimistingimused on nõutavad: 2) mitut kinnisasja läbiva uue 
elektripaigaldise rajamiseks või 3) olemasoleva elektripaigaldise nimipinge 
suurendamiseks 110 kilovoldini ja üle selle.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27556661>  (menetlus 
nr: 505962) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 06.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.